kbrsuzen24 Kızlar yarından itibaren 20 aylık kızım için eğitime başlayacağım. Tam konuşamıyor ama tuvaletin ne ise yaradığını felan biliyor. Bana tecrübelerinizden önerileriniz var mı acaba ? Bunu yap veya bunu yapma dediğiniz. Şimdiden teşekkürler.
ada_2020 kbrsuzen24 bana 20 ay küçük gibi geldi 🙈 ama deneyin ve bence lazımlık alın kızım 4 yaşına girecek hala lazımlık kullanıyor daha rahat böyle hayvan figürlü hoşuna gidiyor klozete takılan aparat ta var ama lazımlıık tercihi müzikli falan ilgisini çekmişti ilk öğrettiğim zamanlarda . Bir de alıştırma külodu hiç takmadım sürekli altında şortla gezdi . Uyuduktan sonra gece bezleyip sabah o uyanmadan bezi çıkarıyordum
kbrsuzen24 ada_2020 yeğenimi daha küçük alıştırmıştık. Şimdi oda alışır gibime geliyor. Eğer bidaha ki yaza beklersem 3 yaş oluyor oda fazla oluyor ya. O yüzden bi deneyeceğim bismillah deyip 😀 teşekkür ederim fikirleriniz için 🌸