Lina_382 Benim kızım 5 ay 5 günlükken yavaş yavaş gidiyordu şimdi 5 gün geçti baya ilerledi herkes erken diyor 🤷♀️
Elfgrn Lina_382 6 aya yakın emekledi ben o yüzden düz 6 ay diyorum. Her bebeğin gelişimi farklı yeğenim de 4. Ayında bayağı kendini emekler şekilde kaldırır emeklemeye çalışırdı. 4.5 da tam emekliyordu
limonzeytinmom Lina_382 olabilir cocukttan cocuga fark eder. Benım büyük kız 6 aylıkken koltuktan tutup kalkmaya başladı 9 aylıkken emekledi. Şimdiki kızım 6 aylıkken emeklemeye başladı .şuan 6.5 aylık bazen koltuktan tutup kalkıyor
bsrakurt bizimki 9 aylık hala emeklemedi koyuyorum yüz üstü dönüyor direk çaba bile yok niye acaba yhaa tembel mi bu çocuk 😁
Lina_382 bsrakurt ben doğdu iki hafta sonra uyanıkken yüz üstü yatırdım hep zaten fazla uyuyan bir bebek değildi 😂
fyz81 Lina_382 5 aylıktı bızımde emekledıgınde 5.5 aylıkkende sıralamaya basladı suan 9 ay 6 gunluk hala sıralıyor ayakta kısa surelı duruyor bakalm bence 1 yasını bulucaj gıbı yurumesı
EbruBoluKaya 4,5 da sürünmeye 5 te emeklemeye başladı 8 ayımıza 1 hafta var 15 gündür bir yerlerden tutunup ayağa kalkıyor
Usnac4559 Lina_382 canım benim kızımda konuşma ile emekleme nöbetleşe oluyordu üç aydan fazla geri geri kaydı 9 aylıkken emeklemeye başladı dişide üçüncü ayda kaşınmaya başlamıştı 9. Ayda çıktı inş seninki erken emekler genel kabul en erken 6. Ayda emeklemeye başlaması
Lina_382 Usnac4559 emekliyor zaten yavaş yavaş gidiyor iki metre falan öevremdekiler erken diyor bu yüzden artık kimseye söylemiyorum