Filizak gercekten farkedıyor cunku ortam sıcaklıgı dustugu an direk devreye giriyor yoksa mumkun degil ben 7/24 50de yakıyorum bu kadar az gelmez ustelık kapattgım petekte yok. Annem 4ptek en dusukte yakıyor 350gelmıs.petek bile kısıyor yani yıne yuksek