ada00 Elflnaaa ben Karaca Hatır Mod kullanıyorum anneme arzum okka almıştık arzum daha çok hoşuma gitti kahve çok yumuşak içim oluyor karaca dan daha iyi geldi bana
yasmin52 Elflnaaa karaca alma bence bende karaca hatır hups var ama bı zaman sonra bol köpüklü yapmıyor . Ve de çelik cezve al pilastiklerde nedense tat olmuyor ya
ada00 Elflnaaa ya bende de hatir Mod var gerçekten pişmanım özellikleri çok diye almıştım 4 sene oluyor okka daha çok beğendim
Elflnaaa yasmin52 kivi markası varya çelik ondan almıştım 4 yıl oluyor bol köpüklü yapıyor ama tadı bu aralar iyi gelmemeye başladı o yüzden yenisni alcam aslında
Parpaali Elflnaaa Korkmaz kahvekolik kullanıyordum, bozuldu. Tekrar Korkmaz alacaktım ama benden önce davranılmış, Philips hediye geldi. Közde kahve özelliğide var, köpüklüde oluyor. Memnunum. Fiyat performans ürünü bence.
duygu_aslanalp Elflnaaa evlenirken Karaca almıştım hiç memnun kalmadım yanık tadı oluyordu. Arçelik Telve aldım yeni modelinden ikili mükemmel yapıyor öneririm.