bsrakurt benim oğlan 6 aylıktan sonra hep yeşil kaka yapmaya başlamıştı herkes inatla üşütmeli bu çocuk demişti ama aksine doktor hiçbir sorun olmadığını gayet normal olduğunu söyledi. Sürekli oluyorsa normal canım yinede için rahat etsin bi doktora sor istersen