iremayln bende sezeryanla doğum yaptım mamayla destekliyodum sütüm gelmediği için gün içerisinde sütümü sağdığım zaman 20 ml anca çıkıyordu ve bişey keşfettim gün içerisinde sütüm az geliyor sağarken diye düşünenler sabah uyandıktan hemen sonra sütünüzü sağın o zaman daha çok geliyor süt ben emzirmeden sonra sağıyordum sütüm gelmiyordu ama artık ne zaman uyuyup uyansam hemen sütümü sağıyorum o zaman daha çok geliyor uyku baya sütü etkiliyormuş onu farkettim . Sizde deneyin bence .