ecrinn123 kesinlikle su tutmaz kumaş alın altı taytlı olanlar penye gibi olanlar çok su tutuyor sudan çıkınca donuyorsun. Ben decathlondan hızlı kuruyan bir alt eşofman tarzı bir şey aldım incecik çabuk kuruyor üstüne de haşemanın üstünü kombin yaptım alttan bikini altı giyiyordum ama ıslaklık beni çok etkiledi giymemeye başladım herhangi bir sorun olmadı ne kadar az şey giyersen o kadar çabuk kurursun mayo falan kat kat olur kurumazsın ince bir bikini üstü giy haşemanın altına tamamdır