Hemen almıyorlar ben cok ısrar ettim aldı, ama uykulu oldugu uykuya gececegi anları kolladım hep o zaman verdim. Tamamen daldıgında atıyor zaten…
aama gun icinde verince 1-2 dk ağzında tutuyor daha almıyor. Onun yerine ellerini götürmeyi tercih ediyor. Dısarda bebek arabasında bazen alıyor gibi yapıyor. Yani tutmayan cocuk tutmuyor ama iyi yönünden bakın daha dısa dönük, belki daha erken konusan kesfeden bir cocuk olacaklar.. emzik almayan cocugun bilinci daha açıktır diye bir cümle okumuştum.