Safakkk işe yarıyor ama kullanmayınca yine aynı. Kilo da yapıyor diyorlar bence tadı tıpkı sulandırılmış pekmez gibi pekmezi sulandırıp içince de aynı etkiyi yapıyor denedim. Promalt içeceği de denedim civildeki multimalti da denedim bana multimalt daha çok etki etti ilk denediğim oydu o yüzden mi bilemedim ama. Promalt daha şekerli multimalt biraz daha farklı bir tadı var. Şimdi solgar ve bestlak kullanıyorum. Bestlakı kullanmaya yeni başladım ama solgar fena değil, günde 6 tane içiliyor normalde ben 4 tane içiyorum 2 ana öğün yaptığım için, yemeklerden sonra içilmesi tavsiye ediliyor ona rağmen işe yaradı bende. Kilo yapma durumu varmış onu bilmiyorum kahvaltıda tahin pekmez gün içinde hurma Kuruyemiş vs yediğim için kilo durumunu doğru bir şekilde gozlemleyemedim, yani kilo aldım ama bunlar da sebep olmuş olabilir.