Kızlarrr bebeğimin kafası düzleşti ne yapmam lazım yana çeviriyorum iki tarafa da bişeyler koyuyorum ama yüzüstü yapıp ağlıyor bu seferde sadece sırt üstü yatabiliyor başka çözüm yolu yok mu sağ sol yapıp yatırmak yerine çok üzülüyorum böyle kalırsa diye lütfen önerilerinizi benimle paylaşın