mehlika0 7 aylık emekleme yok ayakta durma yok yuz ustu durunca ağlıyor doktor tembel dedi ne yapabilirim
Linaduygu mehlika0 ayakta zaten durma beklenemez çok ufak daha. Emeklemeyi de her çocuk yapmıyor. Kızım hiç emeklemedi yüz üstü durmaktan nefret ederdi 13aylık yürüdü düşe düşe 14 15aylık düşmeden sonunda rahat rahat dolandı şuan 2yaş koltuk tepelerinde.
mihrakuss mehlika0 bnmde kızım 7 buçuk aylık emekleme yok yüz üstü hiç sevmiyor biraz kilosu var ona bağlıyorum aslında sizin kilonuz nasıl
1cocuksevdasi mehlika0 benimde 7 aylık yarın tam 7 ay olacak hiç emekleme çabası yok oturmayı çok seviyor yüz üstü yatınca çok geçmeden geri sirt üstü dönüyor canı isterse geri yüz üstü dönüyor kol altından tutunca ayakta durabiliyor sağ ayağını kaldırıyor adım atmak için ama emekleme bir turlu yok kilosu var biraz galiba ondan istemiyor eşimin halasi hiç emeklemeden yürümüş o yüzden sorun etmiyorum bende
mehlika0 Linaduygu doğru haklısınız benimkide nefret ediyor emeklemekten çevre baskısı var eltminki 6 aylıkken emekliyodu benimkinde tik yok üzülüyor insan tabi her çocuk aynı olmaz ama düşünüyor insan neden diye
Linaduygu mehlika0 oho bana da neler dediler 1yaş doğum gününde gelenler bile ee yürümüyor bu dediler hiç takmadım her çocuğun kendine özgü zamanı becerileri var doktor dışında kimseyi dinlemedim 18aya kadar yürümeye bilir emekleyecek diye bir gelişim basamağı da yok dedi. O ne derse tamamdı benim için. Sağlıklı olduğu sürece kimseyle yarıştırmayın konuşsun isteyen. Hayatı boyunca yarışa tabii tutuluyorlar bugün emekleme yarın öbür gün okul hayatındaki başarısı nice zaman sonra işi gücü maaşı.. böyle uzuyor gidiyor. Doktoru ve ayını takip edin yeterli dediğim gibi 18aya kadar normal
aysegul_my mehlika0 egzersiz yaptiriyo musunuz ben her gün kendi yatağima koyuyorum oyunla birlikte egzersiz gibi yapmasi gereken hareketleri yaptiriyorum suan ikinci cocugum ilk oğlum yerde cok zaman gecirmeyi severdi yüzüstü o yüzdende 5 aylikken geri geri emekliodu sonra 6 bucuk aylikken emeklemeye başladi 6 aylikken desteksiz oturdu ama ikinci cocugum kizim tembel yüzüstü sevmez dönmeyi bile 5 bucuk aylikken yaptii biraz daha ogluma göre tombik suan 8 aylik olmasina 3 gün var ayakta tutunca duruyo emekleme yok oturma desen kendi isterse oturuyo istemezse atio kendini hemen geri yani ben her gün oyunla egzersiz gibi yaptiriorumki alişsin o hareketlere kendide yapmak istesin die
Beyzaveduru 7 aylıkken bu saydıklarınızın hiçbiri yoktu hiç kafama takmıyordum. Sadece desteksiz oturtabiliyordu o zaman. Sonra 9,5 aylık emekledi 14 aylıkken yürüdü. Yani bişeye geç kalmadık sorun etmeyin
Unicorn67 mehlika0 tembel mi dedi doktor ? O nasıl bir doktor ya evet olabilir benim bebeğimde o aylarda hiç birşey yapmıyordu otturmaktan başka 10 ay 20 günlükken net emekledi ve hala 3-5 adımdan öteye gitmiyor her bebek farklı geç olsun güç olmasın takmayın kafaniza