Minikbiiranne benim azı dişimin bir tarafı sallanıyordu sallandı sallandı en sonunda çıktı zor olsa da, sonra diğer parça tarafı sallanmaya başladı, o da çıktı sonunda rahatladım diye düşünüyordum küçücük bir kalıntı kalmış. Sürekli ağrımıyor ama ara ara ağrısına çekiyorum.
O tarafa bastırarak yemek yiyemiyorum Çünkü diğer dişlere de vurmuş sanırım oyuk falan var, çiğnemeye cesaret edemiyorum. Sağ tarafla da yiyemiyorum. Ön dişlerle yiyorum yemekleri. Önceden bir bir tarafı ağryınca diğer tarafla yerdim bir tarafı ağryınca diğer tarafla yerdim. Şimdi iki tarafı da kullanamıyorum ön dişlerle yiyorum.