Selam güzel anneler
10 gün önce menenjit aşımızın ilk dozunu yaptırdıkta, normalde bu zamanda devlet aşısı yoktu 8 buçuk aylığız salgın varmış yarın kızamık aşısı olucaz. İki aşı arası 11 gün olucak. Gerçi doktorumuz menenjit aşısı canlı aşı seğil sorun olmaz dedi ama. Yine de benzer durumu yaşayan kısa sürede farklı iki aşı yaptıran anneler var mı neler yaşadınız?