_ipekk18 kızım tam 3 yaşında bi sabah uyandı ve söyledi ben artık bez bağlamak istemiyorum diye o gün bezi çıkarttım ve altına çok az sayıda kaçırdı, zaten ilk zamanlar uzmanlarda diyor altına kaçırdıklarında ıslaklıktan rahatız olup tuvalete gitmeyi daha kolay kavrıyorlar diye. Sürekli bazı şeyleri anlatın anlıyorlar. Anneye ve bebeğe işkence olmaması için biraz daha büyüyünce tuvalet eğitimine geçmeniz daha kolaylık oluyor. Bir de şuan için çocuğunuzun tuvalet eğitimine hazır olduğundan emin olmalısınız gece altına kaçırıyorsa ve hala bez bağlıyorsanız tam idrak edemez çocuk o yüzden altına kaçırmaları oluyor. Lazımlıkla alışan çocuklar başka yere gidince de o lazımlığa yapmak istiyorlar bu yüzden portatif klozet aparatları var ondan alabilirsiniz büyük kolaylık oluyor.