gozdegunduz benim kızım saat 7 de kalkıyo ilk önce mama veriyorum sonra saat 9 gibi kahvaltı veriyorum ama çok az yiyo sonra 11 gibi tekrar mama veriyorum uyuyo kalkınca ara öğün vermeye çalışıyorum yoğurt yada evde ne yemek varsa sonra 2 ci uykusuna yatıyorum saat 2 gibi uyanınca meyve veriyorum sonra akşam da biz ne yersek ondan yedirmeye çalıyorum en son 9 da mamasını yiyip uyuyo bizim düzenimiz böyle