Merhaba kızlar oğlum 8 aylık altta iki dişi var.bi süredir herşeyi ısırmaya başladı.emzirirken çok ısırıyor.sağ göğsüm yara oldu alt tarafı ayrılmış durumda çok acıyor.emzirmek ızdırap oldu iyileşmesine fırsat vermeden tekrar ısırıyor yenileniyor sanki yara.çabucak iyileşmesi için ne kullanabilirim? Ve oğlum ısırdığında bırakması için ne yapabilirim nolur yardımcı olun