7 aylık oldu hiç dışı yok daha kaşıntısı var belli bizi yiyecek az kaldı ama görünürde kabaran diste yok. Birde ek gıda problemi var çok korkuyorum o bişey yerken burda bazılarında gördüm 6 aydan beri pirinç dolma yedirdiklerini hiç mi boğazında kalmıyor çocukların acaba ben mi çok evham yapıyorum anlamıyorum aslında ek gıdaya da çok yüklenmek istemiyorum kilosu 1 yaşla aynı gidiyor anne sütü alıyor sadece napıcam bu ek gıda konusunda bilmiyorum kendim yemek yerken kızıma vermiyorum ona kötülük ediyormuşum gibi geliyor 7 aylık bebek neler yiyebilir alerjisi yok dışı çıkmadığı için cigneyemicek çoğu şeyi