Fatmaahmet1 Bebegimben1 temu uygulamasını indirip bakabilirsiniz isterseniz çok güzel ve kaliteli ben bebeğimin 1 yaş kıyafetini oradan aldım
Bebegimben1 Fatmaahmet1 evet bende ordan baktım ama bedeni olur mu olmaz mı emin olamadim9-12 ve 1-2 yaş bedenleri vardı
sevdanurikramurat Denemek amaçlı giydirdim 11 temmuzda 1 yaş doğum günü babam almış zeyland markası lcw de var fikir olsun
snowdrop https://www.boyner.com.tr/barbie-simli-lila-kiz-cocuk-diz-ustu-elbise-brb4sgelb6004-p-1749073