bekledigimmucizemm Kızlar iki gündür emzirmek için cebelleşiyoruz zarla emzirmeye çalışıyorlar emiyor ama çekiyor bu defa da ağrıyor nedeni ne acaba meme reddi böyle mi oluyor
ebruli08 bekledigimmucizemm evet malesef meme reddi böyle bir şey 3.5 aylıkken başladı bizde 5 aylık olduk çok geçti denilmez ama eskiye göre daha uykuya geçerken emiyor bir de yatarak başka türlü emmiyor
cicekkiz20 bekledigimmucizemm ayakta gezerek sallanarak pış pış yaparak emzirmeye çalış canım benimki sadece öyle emiyordu
aycavera bekledigimmucizemm hemen moral bozmayın tam o aylarda öyleydi ayakta, gezerek emzirdim zamanla düzeldi şimdi rahat
bekledigimmucizemm ebruli08 hadi ya off inşallah hemen geçer çok kötü göğüs uclarım da ağrımaya başladı savaşıyor memeyle atak haftası diyorlar 12. Hafta iiin belki ondandır bilmiyorum
zeynepeslemdemir 4 aylık olacağız 2 aydır bizde meme reddi yaşıyoruz maksimum 5 dk emzitebiliyprım onun dışında uykusunda zar zor emzirebiliyorum nasıl geçer bana da akıl verin güzel anneler 🙏🏻🥺♥️
zeynepeslemdemir Şu wee baby nin plastik göğüs koruyucuları varmış arkadaşım onunla emziriyorum dedi bu yöntemle emziren varmı işe yarıyor mu ?
aycavera zeynepeslemdemir wee baby nin ucu çok büyük geldi benim bebeğime. Tabii prematüre olmasının payı vardı. Philips kullandım yaklaşık 2-3 ay güzel de emdş meme reddi de yapmadı. Arada denemek için veriyorum yine alıyor