agitmoms
agitmoms çık çık çık hiç düşünme. Oğlunu güzelce bağla kemerini tak müziğini ayarla acele etmeden stres olmadan aynalarına bakmayı unutmadan git 😂 ben de eşim yanımdayken kullanıyordum, aşırı korkuyordum, ne yapsam kabahat buluyordu, bir anda mükemmel olmamı bekliyordu. Az kavga etmedik arabada az ağlamamışımdır. Bişey yapıyordum aha küfürlü yedin arkadaki adamdan diyordu 😂Evimizde sırf ben kullanıcam diye 2 araba vardı, ne zaman kullanıp alışacaksın bu arabaya, kullanmayacaksan satayım diyordu. Halbuki ben onunla birlikte sürmek istemiyordum. Bir süre sonra sabah işe giderken iki araba çıkmaya başladık. Ben önde o arkada takip ediyordu 😂sonra bi sabah uyandırmaya gittiğimde ben gidiyorum arabayla dedim, emin misin dedi evet dedim ve çıktım. Allahım ne kadar güzel bir duyguydu. Sadece öyle bir işlemişki beynime, ilk gün sürerken kesin bişeyleri yanlış yapıyorum şu an diyordum. Sonra baktım ki kimse bana sellektör atmıyor kornaya basmıyor, ben yapmam gerekenleri yapıyorum sıkıntı yok 😂 o günden sonra kendime güvenim geldi.