Balin_annesi Arkadaşlar gogus ve sırt ağrısı şikayetiyle kardiyolojiye gittim EKG eko Bisey cikmadi şükürler olsun benden 1 tüp kan istedi onu verdim ama ayın 17sinde gidicem bidahaki randevuma buraya foto yuklicem nolur Bi bakın değere normal mi ?
Balin_annesi evahll teşekkür ederim cevabin icin İnternet’e araştırdım da 0 da yüksek olmaması lazım fln yazıyordu o yüzden sormak istedim
bbb0707 Kalp krizinde ve perikardit de yükselen bir değer bu çoook yükseklere çıkıyor sizin değerinizde herhangi bir sorun yok
Caglab lidokain merhaba ben kardiyoloji kontorlüne gitmistim 0.3 mm lik sıvı görüldü kalbimde neden olabilir
lidokain Balin_annesi evet yüksek ama bunu doktorunuz sizi daha ayrıntılı sorularla muayene edecektir. Bazı ağır egzersiz durumlarında bile yükselebilir. Ve muhtemelen testi tekrar yaptırır.
Balin_annesi lidokain anladim sagolun bir sorun teşkil etmez inşallah 😕şansıma kontrolüm ayın 17sinde ve o zamana kadar galiba yatamam