aylizbebe Bebeğim güzel uyuyordu uyanıp emer yatardı ya da mama yer. Ama şimdi uyanıyor baya uyanık kalıyor yarım saat bi saat. Dişi çıktı 3 tane. Acaba yine mi geliyo o yüzden mii .