miyavmiyav1 Kızlar alyans ve tektaşım var sade modellerden alyans sanırım 3mm olanlardan ve 2 sene önce ikisi toplam yaklaşık 4bin ediyordu şimdi kaç tl yapar yaklaşık bozdurup çeyrek yapmak istiyorum mantıklı mı sizce
Umutdamla20 miyavmiyav1 teştaş bozarken cok az para verıyorlar bence onu bozdurmayın Alyansı sorun işçiliği yüksekse az mıktar verebılırler
cokbilmismom miyavmiyav1 ikisini bozdurup bir çeyrek alamazsınız bence o kadar etmez yani alyans bin küsür tl verirler ancak. Tektaş bozdurmayın hiç sormadım ama o da aynı şekilde çok değer kaybeder