Arkadaşlar selam. Oğlumla tuvalet eğitimine başladık güzel gidiyordu fakat 2 gündür kakasının geldiğini anlıyor ama tuvalete yapmak istemiyor ne yapmam gerek yada sizlerde de oldu mu aynı sorun kaka dan mı korktu acaba diyorum öyle korkacak bi şeyde yaşamadık.