Kızlar sizin bebekleriniz de var mı böyle sonrada nasıl yemeye başladı çünkü yapmadım yedirmedigim birşey kalmadı kaşık asla sevmiyor kaşık görünce ağlıyor ekmek yiyor çok seviyor döke saça ekmek az da olsa yiyor sürekli Aptamil benim gibi 14 aylık bebeği yemeyip sonra yiyen var mı canım çok sıkkın 😔