duyguluanne süreciniz çok normal. Önemli olan kararlı olmanızdı. Evet bir süre ağlayacak mutsuz olacak ama sonra tatil günlerde bile gitmek isteyecek. Eğer bir kez ağladı diye göndermezseniz bunu hep kullanır emin olun. Ben okul personeliyim. Kızımı devamlı yanımda götürürdüm okul ortamını çok iyi bilirdi. 2,5 yaşına kadar anneannesi el bebek gül bebek büyüttü ben çalıştığım için. 2,5 yaşında özel kreşe yazdırdım. Okula gideceği için bir ay heyecandan ölüyordu. Hergün nezaman başlayacağım diye soruyordu. Başladı ve ilk 1 hafta hiç ağlamadı. Öğretmeni sevinmeyin mutlaka ağlayacak dedi ve 2. Hafta ağlamaya başladı 2 hafta boyunca ağladı. Herkes sakın vazgeçme dedi ve içim acıya acıya sabrettim. Sonra okadar alıştı uyum sağladı ki haftasonları bile okula gitmek istiyordu. 2 senede kendi okulumdaki anasınıfına gitti hala ilk öğretmenini özler ziyarete gitmek ister. Evet 3 yaşında ana kuzusu ama okul onlar için en güzel ortam. Sosyalleşmek, arkadaş edinmek, kuralları öğrenmek çok güzel bir nimet. Kim bakarsa baksın bence iyi seçilmiş bir okul en güzeli.