busragunesm Bebeğim mama ile besleniyor ek gıdaya da geçtik bu ay neredeyse hiç kilo almamış 9300 kilosu öyle kilosu olsun olmasın takan biri değilim her bebek kendine özel biliyorum sadece hiç kilo almamış olması sorun mu buna takıldım ..
aysebb busragunesm Normal bir durum 7. ayında benim kızımda hiç almamıştı. Şimdi 8 aylık bu ayda 300 gram almış. 7800 kilosu şuan ve diş döneminde zaten ebe normal olduğunu söyledi az veya hiç almamasının bu aylarda. Anne sütü ve ek gıda alıyor
3kedili2bebekli busragunesm çok normal doktorumuz 300-400 Gr alabilir ama hiç de almazsa takılma besin ihtiyaçları degisirken ve tam hareketlendigi donemler boyle seyler normal dedi doktorunuz promlem gormuyorsa sizde problem etmeyin