morsevenanne9 viral enfeksiyon demekmiş kan alındıktan sonra kötü değerler normal güzel , viral değerler yüksekse 6.hastalikmis her bebek bunu geçirir dedi doktorumuz dis ateşiyle çok karıstiriyr anneler ama dış ateşi 38 i geçmez dedi bunda 38 39 görürsünüz dedi bizde ateşten sonra vücudunda kollarında kırmızı döküntüler oluştu kızamık gibi yeni yeni geçtiler daha her bebekte farklı olur tabiki belirtiler ben o döküntülerden de çok korktum da doktor yüksek ateş sonrasi oluşur korkulacak.birsey yok bir kaç güne kendiliğinden kaybolacak dedi öyle de oldu