klpzeynep Kizlar birden iki göğsümün ortasına bir şeyler oluyor. Sanki heyecanlaniriz da kalbimiz hızlı atar ya oyle birbsey. Birden bire bir çok kelebek kanat çirpıyor gibi ve boğazıma doğru geliyor gibi Nereye randveu almam lazım
Krmunvr klpzeynep Kalp çarpıntısı ise bi kalp doktorundan randevu almanız gerekiyor. Benim hamileyken oluyordu holter takıp 24 saat onunla dolaşmıştım izlemişlerdi. Eğer orası temiz çıkarsa panik atak olabilir yani burdan böyle yazması kolayda siz önce bi kardiyolojiye mutlaka gidin
Zeliff klpzeynep kardiyolojiye gidin önce kalbinizde bir sıkıntı yoksa psikiyatri bölümüne. Anksiyete de ve panik atakta böyle olabiliyor.
klpzeynep Krmunvr onceden gidip taktirde bisey çıkmadı yani göğsüm sızlıyor ağrıyor arada bir Gogus ve kalp de gittim bisey çıkmadı Ama kac günlerdir bu anlattığımı yaşıyorum
handeozdmr Normal doğum mu yaptınız benimde öyle 2 ay önce doğum yaptım bir anda kalbim pır pır ediyor nefesimi daraltıyor bayılacak gibi oluyorum
Masalbebe876 klpzeynep genel cerraha gidin o sizi zaten heryerinize ultrasonla bakıp ne sıkıntı varsa ona göre bölüme yönlendiriyor
Seyma2534 klpzeynep ay bende de dün öğlenden beri oluyo dün akşam acile gittim ekg çekti biraz kalp atışım yüksekti tansiyondada 106 çıktı kalp atışı doktor iğne vurdu gönderdi bugün hala aynı öyle randevuda bulamıyorum
klpzeynep Zeliff büyük ihtimalle o yuzden sanirim yarina kalp ixin randevu aldim bakalim psikiyatri ye hiç bir yerde randevu bulamadım ama mutlaka psikiyatri ye de gidicem