Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 ay 20 günlük daha önce hasta oldu antibiyotik kullandı ve günde 5 kere hava aldı atlattı sonra. Şimdi hapşırık başladı sanki yine hasta olacakmış gibi hissediyorum ama neden anlamadım üşüyeceği bi ortam olmadı evde grip olan kimse de yok napmam gerekiyor nasıl dikkat edebilirim tecrübeli anneler fikir verirseniz sevinirim