kutsalmavi ben tüp bebek ile hanile kaldım, bana da aynısı söylendi. Hatta bebepim ek gıdaya başladığında da doktoru pastörize sütten yoğurt yapılacak dedi (uht bile değil, pastörize!) haliyle bana nkrmal geldi. Mesela hamile iken bir sürü gıda yasağı geldi işte şarküteri, sushi, kokoreç, etler iyi pişecek, kedi kumu değilmeyecek vs vs vs..