eylulcakir ben de doktoralı bir öğretmenim, her şeyi geçtim çok okuyan ve araştıran bir anneyim,illa meslek belirtmeye gerek yok. Benim baz aldığım kaynak Amerikan Pediatri Akademisi’ndeki makaleler. Bununla ilgili zibilyon tane çalışma var. Her yaş grubuna göre aktif ve pasif geçirmesi gereken süreleri dahi ayrı ayrı gösteren kaynaklar var. Ek olarak annemiz zaten üzülerek bir şey sormuş, siz de düzgün cevap verebilseydiniz keşke.