Laydaren Benim kızım da 28 aylık falan başladı. İlk gün anlamadı hiç ağlamadı, bizi sormamış. Sonrasında tabi bırakırken ağladı çok, hem öğretmenler hem diğer veliler hepsi aynısını söylüyor. Her çocuk en başta böyle oluyor ama alışıyormuş. Ki öyle de oldu, bugün bıraktım mesela öptü sarıldık, o oyununa devam etti ben eve geldim😊 1 ay kadar zor oldu, anne olarak ben de çok üzüldüm ama kreş saatlerinde fotoğraf ve video gönderdiler, mutluydu o yüzden vazgeçmedim. Bu süreçte hep konuştum, okula gideceksin anne işe gidecek sonra gelip seni alacak, anne hep gelecek diye. Yolda giderken kedi görürdük, bak o da okula gidiyormuş sonra annesi gelip alacakmış derdim😃
Bir anda bu fikre alışmaları kolay olmuyor ama sizin her seferinde gelip alacağınıza ikna olduğunda her şey daha kolay oluyor. Aramızdaki bağın ise zedelendiğine dair bir şey gözlemlemedim. Bu süreçte sabırlı olmalı, okulun güzel bir yer olduğunu aşılamalısınız.
Sizin okulda nasıl oluyor bilmiyorum ama ben ilk zamanlar 1-2 saat yanında duruyordum, sonra gidip 1 saat sonra gelip alıyordum. Bunu öğretmenleri önermişti.