RedFlower_ Tarifi birebir yaptım şerbet soğuk yağdan aldım koydum içine??? Taş gibi oluyor İçine çekmiyor şerbeti 😂😂
me_o531 RedFlower_ hamurun yeterince cıvık olmuyordur canım epey cıvık bir hamur olması lazım boza kıvamında olucak