YagmurSelin 2 buçuk aylık oğlum doğduğundan beri baby turco kullanıyorum çok memnunum bütün gece bez doluyor ona rağmen sızdırma yapmıyor, pişikte yok hiç kalitesini beğeniyorum bezin yumuşacık. Islak mendil olarakta baby turca kullandım hiç değiştirmedim toplu alıyorum çok uyguna geliyor. Belediyenin paketinde sleepy yeşil paket olandan koymuslar hiç güzel değil beğenmedim incecik ve içinde ki pamuk çok yetersiz bence kullanmadım 4 numara olduğu için henüz ama dokusunu beğenmedim