sde23 Daha almadık. Kutunun içinde bir tane de yedek torba çıkmıştı ama onu da kullanmadık. İki yıldır sadece bir kez torbasını boşaltıp geri aynı torbayı taktık. Ben çok sık kullanmadığım için torba dolmuyor. Evi temizlemekten ziyade temiz kalma süresini uzatmak için kullanıyorum. Haftasonu tüm evi dyson ile süpürüyorum. Hafta içi de iki kez robota süpürtüyorum batmıyor.