Feymun bence sorun kararmasından çok garantisi olduğu halde kabul etmemeleri. Temizlik mendilini de aldım temizleme kitini de. 9 tane charm + bilekliği sürekli temizleye ne vaktim var ne de sabrım. Karardıkça da kötü bir görüntüsü oluyor. Çok sık olmasa da yine de takıyorum. Yine de o zamana dönebilsem kesinlikle almazdım.