Merhaba arkadaşlar. bi sorunum var bilen yardimci olabilir mi lutfen. oglumun 1 yas asisi yaklaşıyor ve oglumun yumurta beyazına alerjisi çıktı. Alerji testi yaptırdığım hastanede aşı olmuyor şehir hastanesine yönlendiriyor ama bu konu hakkında bilgim yok aşı yaptırmak için hangi bölüme gidiyoruz nasıl oluyor süreçler bilen varmı acaba