Bebeğim 73 günlük 1,5 ay civarı konuşmalara gülmeye başlamıştı. 2 aylık olunca da sesli gülmeler başlamıştı ama son bir haftadır biz konuşunca ağlayor özellikle 2. Ay atağından sonra böyle oldu bence. Sevdiği peluş bir çıngırak tarzı oyuncağı var ona sesle çığlık atarak gülüyor, onu çekip konuşuyoruz dudak büzüyor devam edip konuşursak ağlıyor. Ağlamasını kucakla mı bağdaştırdı acaba diyorum ağlayınca alıyoruz çünkü sesimizi duyunca alalım diye mi yapıyor ki diyorum ama diyelim benim kucağımda eşim konuşuyor yine ağlıyor. Bu bir sorun mu ilk birkaç gün tesadüf falan dedim ama yok aynı tepki devam ediyor çok takılmaya başladım gerçekten dün bütün gece uyku tutmadı düşünmekten 🥺
Nesne takibi yapıyor, zeka kartlarına ve renkli kitaplara bakıyor heyecanlanıyor, oyun halısında oyuncaklara tepki veriyor vs bunlarda sorun yok ama konuşana ağlıyor çocuk🤦🏻♀️