Merhaba sevgili anneler, bebeğim 2 hafta sonra ek gıdaya geçicek. Yoğurt için makine almayı düşünüyorum fakat kafama şu takıldı. Günlük sütün üstünde tam pastörize edilmemiş yazıyor yani biraz kaynatmak lazım öncesinde. Makinede yoğurt yapıldığında nasıl yapıyorsunuz acaba tecrübeli anneler yardımınızı bekliyorum☺️