Doktorunuza durumu anlatın mutlaka, benım oğluma da mesela bır vıtamın ıyı gelmemıstı sızın gıbı kesmıstım denemiştim tekrar devam etmıstım doktora anlattım hemen degıstırmıstı mesela . Olmazsa olmaz bırsey degıl zaten daha cok kucuk bebegınız, gaz problemı olan bebege naparsanız yapın gecmıyor bagırsaklar gelısene kadar