betus52 28.gün oldu hicbir sıkıntı yoktu son 2 gündür karın agrısı ve şişkinlik var .doktora gittim genel cerraha ultrason ve gaita testi yapıldı temız cıktı hersey.gaz olabilir dedi veya üsütme.aynı sorunu yasayan var mı