RedFlower_ Daha öncesi olmuştu Şehir arası değişikliği için bile e devlet yaptım Şuan olmuyor illa nüfusa mi gitmem lazım ki
RedFlower_ berrakhsmnlr ya eski faturalarmiz yok Napcaz 😂 eşyaları getirmedik biz burda eşyalı ev tuttuk
RedFlower_ kimbumadam bina yenj bitti kimse oturmadi da e devletten şehir değiştiği için nüfus gitmem gerekiyor diyor Ama tek sorun fatura yok hiç düşünmedim ben bunu faturasız olmaz mı ya
Yuzuklerin_efendisi0 RedFlower_ Kontratla giderseniz yardımcı olurlar, ama dask raporu olması gerekiyor
berrakhsmnlr berrakhsmnlr RedFlower_ faturanız yoksa e devletten su aboneliğini çıktı alıp götürmeniz gerekiyor ve kira sözleşmesini