Ben 35.günde adet olmaaya başladım ve o günden beri eskisi gibi aynen oldu. Az çok va değişmedi. Sadece çok şiddetli adet geçiren biri iken normal doğum sonrası adet ağrım hiç olmadı ve dedim ki valla normal doğurduk kaportayı dağıttık ama bi işe yaradı bak dedim 😀 taaaa ki 1 yıl sonra adet ağrılarım geri geldi ve eskisinden daha çok hassasiyet duyuyorum. Çnkü doğumum travmatik geçtiği için artık adet ağrısında doğum sancısı çekiyorum gibi hissedip çarpıntım oluyo. Kadın olmak gerçektn zor