Merhaba anneler kızım 8.5 aylık çok hareketli bir bebek 1 Aydır emekliyor şuanda koltuk kenarlarına tutunup kalkıyor kısa süreli ayakta duruyor, bebeğime tek başıma bakıyorum bulunduğum ilde kimse yok, 1 saniye bile yalnız bırakamıyorum tuvalete bile gitmek için uyumasını bekler oldum. Eşim geçen gün yürüteç alıp gelmiş ben uzmanlar zararlı dediği için ilk başta kullanmak istemedim ama örneğin yemek yaparken ve önemli işlerim olduğunda günlük totalde 1 saati geçmeyecek şekilde yürüteçe koymayı düşünüyorum. Yürüteç kullanıp zarar gören varmı ?