karamelnur her bebekte farklı gelişiyor bu durum tamamen bebeğin bağırsak gelişimiyle alakalı bizde 6 ay sürdü maalesef
Gaz damlaları bir işe yaramıyor bize Dr umuz hyper flatuben damla tavsiye etmişti o rahatlatmıştı bizi
Çok yorucu ve üzücü bir süreç sizi çok iyi anlıyorum geçiyor zamanla ama bizimde ömrümüzden ömür alıyor inş tez zamanda bebeğinizin bu sıkıntısı geçer bana hep tavsiye edilen beni sıkan cümleyi size bende söyliyim sabırlı olun hepsi geçecek 🥲