Balbal1 bende premium care kullanıyorum doğduğundan beri pişik olmadı 8.5 aylık ilk zamanlar mor renk desitin kullanıyordum sonra pipisinde fısır fısır bişey olmuştu dr a fotoğraf attım hamazinc sür dedi 4 aydır her beZinde hamazinc sürüyorum çok memnunum hafif kızarsa anında geçiyor