Günaydın kızlar bebeğimin 5,5 aylıkken yumurtaya, süt ve süt ürünlerine, cevize alerjisi çıktı.testte sadece yumurtaya çıktı ama diğerlerini kendim deneye yanıla buldum egzaması gazı oluyordu.8 aylık olacak doktor süt ve süt ürünleri dene dedi.bende bir çay bardağı sütle kek yaptım yine hemen boynunda kızarıklıklar başladı.sizce devam etmeli miyim?doktora istediğim gibi anında ulaşamam devlet doktoru.zaten testte çıkmadığı için fazla önemsemedi.