boncuk80 merhaba ben bebeğim 2 ay 15 günlükken başladım işe şuan 4 ay 10 günlüğüz Doğumdan beri işe başlıcam diye gece bebeğim uyurken sürekli sağım yaptım işe başlamadan önce 30-35 poşet süt stoğu elde ettim , iş yerindede 3 poşet sağıyordum tarih ve saat yazarak buzluya atıyordum önce Ki sağdıklarımı kullandırıyordum , ilk önce kendinizi strese sokmamaya çalışın ben çok stres yapıp ağlıyordum sütümü etkilediğini fark ettim çok üzülüyordum millet el kadar bebeği bırakıp nasıl işe gidiyorsun demeler sana ihtiyacı var demeler baya stres yapmıştım sütümü ve beni çok etkilemişti neyse ki kendimi toparladım hiç bişey evladımdan benden önemli değil mecbur olmasam zaten işe dönmezdim kimse bile istiye küçükken bırakıp gitmiyor , günlük 6-7 poşet bırakıyorum 100-120cc her bi poşet