ikiprensesannesi3850 Ya kızlar artık yoruldum bittim ya 11aylık sabah 5 bucuk 6 da uyaniyo ya böyle bir sey yok. Sürekli bi ağlama hali diş de yok diş sancısı desem çözemedm ya kafayi yemek üzereyim alarm gibi gece de ağlayıp kalktıkları hariç🙂↕️
ikiprensesannesi3850 ikiprensesannesi3850 normalde de uykuyu fazla sevmiyordu ama bu saattede kalkmazdi asla 1haftyı geçgindir böyle kafayı yiycem artık
mnura ikiprensesannesi3850 bizimkide öyle 11 aylık 2 günlük yani gerçektn oturup agladıgım bile oldu şu iki haftadır neler çekiyorum bi allah biliyor yani saglıklı olsunlar da inşallah bu günleri de atlatırız yemek konusu nasıl peki bizimki yemiyor açlıktan olduğunu düşünüyorum
Acemimommm 11 ay 9 günlük benim bebeğimde aynı 1 2 haftadır aynı şeyleri yaşıyorum. Çok zor gerçekten. Atak haftasında da gözükmüyor. Diş falan mı çıkarıyorlar ki
ikiprensesannesi3850 Acemimommm ya hiç dişi de yokki daha cıkarmadı o yüzden bilmiyorum da sizin bebeğinizin dişi çıktımı hiç
ikiprensesannesi3850 mnura bende oturup ağlıyorum sinirimden diğer kızımda 3 yasında ikisi bir cok oluyor😐 Yemesi iyi çok sükür ama huysuzluk uykusuzluk ağlaması bitmiyor